Narrow your search
Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by

Book
Klachtenbeleid binnen organisaties

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diagnostiek van alledaagse klachten I : bouwstenen voor rationeel probleemoplossen
Authors: --- ---
ISBN: 9789031337590 Year: 2002 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Diagnostiek van alledaagse klachten II : bouwstenen voor rationeel probleemoplossen
Authors: --- ---
ISBN: 9789031340811 Year: 2003 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Reageren op klachten : handleiding voor een klantvriendelijke klachtenbehandeling
Authors: ---
ISBN: 9031320927 Year: 1995 Publisher: Houten Bohn Stafleu Van Loghum


Book
Integraal klachtenmanagement : inspiratiebron voor klantloyaliteit, merkreputatie en kwaliteitsverbetering
Authors: ---
ISBN: 9789013072693 Year: 2010 Publisher: Deventer Kluwer

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Inleiding marketing : een introductie in een dynamisch vakgebied
Author:
ISBN: 9789089536716 9789461276650 Year: 2015 Publisher: Amsterdam Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer ?- toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;- extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;- aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;- actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;- per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod.DoelgroepDankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.Bron : http://www.boomlemma.nl


Book
De kracht van zacht : de menselijke factor in verkopen
Author:
ISBN: 9058710475 Year: 2006 Publisher: Zaltbommel Thema

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Het media handboek : alles over de omgang met de pers
Authors: ---
ISBN: 903512796X Year: 2006 Publisher: Amsterdam Bert Bakker

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Marketing : een inleiding in een dynamisch vakgebied
Authors: ---
ISBN: 9789059316799 Year: 2011 Publisher: Den Haag Boom Lemma

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

De wereld van de marketing is continu in beweging. Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing. Consumenten vergelijken producten online. En sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt is cruciaal voor de marketeer, meer dan ooit. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant. In Marketing. Inleiding in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod.Wat biedt het boek nog meer ? - toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen; - extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces; - aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement; - actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten; - per hoofdstuk een boeiende case, waardoor de theorie tot leven komt. Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Bron : http://www.boekenbank.be


Book
#contact : de menselijke factor in customer service
Author:
ISBN: 9789082219104 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Bizzbooks

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe organiseer je klantcontact en maak je van je customer service agents high performers ? Producten en diensten worden steeds complexer, de klant wordt steeds wijzer. Wanneer de klant toch een vraag heeft en het antwoord niet snel op het web vindt, wordt de telefoon gepakt. Maar voor het zelfde geld stuurt de klant een tweet de wereld in. Medewerkers die klanten helpen en te woord staan, moeten sneller en slimmer werken. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van het organiseren van klantcontact. Klantcontact is mission critical voor het succes van bedrijven en instellingen. Dus ook voor afdelingen van ziekenhuizen die afspraken inplannen. Of voor informatiebalies van gemeentelijke instellingen. Of voor reserveringslijnen van theaterbespreekbureaus. Of voor ICT-helpdesks en hulp- en nooddiensten.In 'Contact' wordt aandacht besteed aan alle onderwerpen die op het snijvlak van klantcontact en human resources liggen: van arbeidscontracten tot kennismanagement, en van KPI's tot personeelsverloop. Het bevat tientallen best practices en cases. Op de website http://www.customercontact.nl die bij dit boek hoort, vind je praktische tips, how to's en checklists, maar ook relevante artikelen, rapporten en YouTube-video's. Ook via de website verkrijgbaar: kennis- en inzichtvragen, per hoofdstuk ingedeeld en handig voor studiedoeleinden.Dit boek is bedoeld voor iedereen die professioneel bij klantcontact betrokken is. Het boek helpt niet alleen agents, supervisors, managers en staffunctionarissen om het contactcenter beter te begrijpen. Het is ook bij uitstek geschikt voor marketeers, ICT'ers, recruiters en HR-professionals. Bron : http://www.managementboek.nl

Listing 1 - 10 of 36 << page
of 4
>>
Sort by